Torsdag

Idag sov vi tills kvart i åtta, skönt! Åt frukost och gjorde oss i ordning, sen iväg till öppna förskolan vid 9.. Hade en väldigt gnällig dotter imorse, så när vi väl kom till öppna förskolan så vände det väldigt snabbt, trodde nästan jag skulle ha en jobbig dag framför mig med en gnällig dotter, men som sagt dagen är inte slut än. Hon vilar nu, somnade tjugo över tolv, så får se hur länge hon sover, brukar vara två timmar cirka. Ibland mindre & ibland mera.

Har slängt i en maskin tvätt och nu segar jag framför datan .. Skönt med lite ensam tid ibland! Lugn och ro är aldrig fel! :)

Idag är det sämre väder, ingen sol och en hemsk blåst:/ hade tänkt rida idag, men får se hur det blir med det. Får se om man får fram suget eller skippar det! Vi får se helt enkelt.

Annars har vi inget planerat mera idag. Tar dagen som den kommer ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0