Söndag

Idag var vi uppe strax innan åtta, Zaga har varit lite krasslig idag, feber & hängig! Hon vilade vid 9 och vilat nu 2 timmar till & fått Alvedon, så hon är lite piggare nu.. Skönt! Låt detta skitet försvinna! :/

Efter vi åt frukost så blev det att köra till Klippan för att sola, sen väl hemma blev det att städa, skönt när det är gjort :)

Efter att jag städat körde jag till stallet och fixa i ordning till alla hästarna och hade mys stund med min fyrbenta gosse, tänkte rida men lusten försvann i detta blåsandes! Ska bli ännu värre & på tisdag ska det komma 10cm snö och bli snö kaos..

Nu slöar vi i soffan det ska jag fortsätta med tills jag ska börja på maten, blir kyckling idag, ska bli gott då det var ett tag sen vi åt det.. :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0