Onsdag

Idag fick jag väcka Zaga när jag vaknade kvart i nio, skönt med sovmorgon! Ingen feber idag, men blev ändå en hemma dag så hon får hänta sig efter att varit dålig i tre dagar! Väl uppe blev det frukost & jag körde ett pass på motioncykelen! Skönt när det är gjort..

Därefter tog jag en runda med dammsugaren och plocka undan och fixa. Sen blev det att göra i ordning Zagas garderob, bort med 74 & 80 fram .. Växer så det knakar just nu! :)

Så nu ska man fixa alla kläder 50-74 och sälja.. Någon intresserad, bara att höra av sig!

Sen kom sambon hem vid 12, så efter att jag lagt Zaga att vila så blev det stallet för en runda på hästryggen och sen mocka jag till alla hästarna i stallet, så slipper svärmor när hon kommer hem från jobb! :)

Nu henma och Zaga har nyss vaknat, trött bebis idag, sovit 2 1/2 timme .. Skönt att hon kan sova bra!

Snart blir det att på börja maten, idag blir det bruna bönor och bacon! Mums. Bra länge sen vi åt det! Ska bli gott.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0