Fredag

Idag var man uppe tidigt, larmet stod på 6, lagom roligt! Så idag blev det ingen sovmorgon inte!

Väckte Zaga vid halv 7 så vi kom iväg vid 7 tiden, skulle besiktiga bilen 7.20. Gick igenom med blanka papper, men sen tidigare viste jag att det var något med handbromsen, den hakar upp sig ibland, så jag körde inom brunos verkstad och fick boka en tid för att kolla upp vad som är fel, lika bra..

Nu har vi kommit hem igen, jag strunta i att äta frukost innan så tänkte få i mig lite frukost nu snart! :) små hungrig är man.

Solen skiner för fullt, underbart. Jobba ikväll, börjar kvart i fyra. Innan dess hade jag tänkt ta en runda på hästryggen, ska höra med farmor eller farfar kan passa Zaga medans jag rider!


Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0