Fått hem motioncykeln

Idag har det varit en väldigt lugn dag, eftersom Zaga haft feber och allmänt kass:( men inget väder att vara ute i ändå så vi hade nog hållt oss inne, dock skulle vi egentligen till öppna förskolan idag, men det blev det inte eftersom Zaga varit dålig!

Hon sov två timmar från 10-12 då passade även jag på att vila, riktigt skönt! Man blir så sjukt trött av att inte göra något..

Sen blev det hamburgare med bröd till middag och efter vi ätit så blev det att ta en mil på motioncykeln som jag fått hem idag, så nu ska min motion bli mycket bättre! :) ska bli skönt att komma igång! Ska börja så smått sen öka på så klart!

Nyss kommit ut duschen så nu blir det slöa i soffan, imorgon ska jag klippa och färga håret, dags igen! Färgade det sist i oktober så bra länge sen, blir folie slingor denna gången också :) hoppas på att Zaga är frisk så jag slipper avboka! Får se hur allt är imorgon..

Nu mysa med familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0