Onsdag

Jaha då var det onsdag och ny dag! Natten har varit jobbig inatt med Zaga, vaknat två gånger och varit ledsen så det har varit lite svårt att somna om henne, men ingen natt är som en annan natt! Hon har varit orolig sen hon varit sjuk, men hoppas på att det snart ska vara som vanligt igen så man slipper dessa hemska nätter utan någon sömn ..
 
Vi gick iaf upp halv tio, då blev det frukost och sen begav jag mig till Klippan för att sola. Sambon har varit hemma hela veckan så Zaga var hemma med honom, skönt när han är hemma så hjälps man åt än att man är själv med allt!
 
Hemma nu igen, regn och rusk ute, riktigt tråkigt kan jag säga, jag har tänkt rida sen i eftermiddag om inte vädret blir värre än vad det är, blåser en del också, inget roligt om det blir värre, man ska kunna njuta och inte vara ett måste för att rida!
 
Ja annars idag har vi inget planerat, tar dagen som den kommer, eftersom Zaga haft magsjuka så får vi hålla oss hemma i dag också eftersom det kan smitta, lika bra att vara hemma dom tre dygnen så vi inte smittar någon!
 
Snart fixa middag till Zaga innan hon ska vila sin eftermiddags lur, hon brukar sova 2-3 timmar, så man kan ta lite lugt eller passa på att vila själv. Skönt när man är trött att passa på att vila när hon vilar! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0