Härlig eftermiddag

Vid ett körde jag till stallet, blev mött av en lerig och blöt häst i hagen, som tur är så har han täcke på sig så lite täckt är han iaf ..

Blev sånna rundan idag, hade en väldigt pigg & framåt gosse idag, så det var roligt, räckte jag tog upp tyglarna så börja han trava eller galoppera. Roligt att ha en framåt häst! Hade även en nöjd Trixie med mig, hon följer alltid med så blir hon också rastad.

Väl hemma så blev det att byta om sen bada av Trixie all grus och skit. Har även hunnit med att ge Zaga lite att äta och snart blir det att börja på maten sen bada Zaga. Sen blir det även en dusch för min del sen håller vi kväll, farmen bland annat på tv.

Nöjd med dagen är man. :)

Imorgon hade jag tänkt åka till familjecentralen så Zaga får busa av sig lite nu efter att hon varit sjuk.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0