Ger bloggen ett nytt försök igen

Jaha allihopa. Jag ger min blogg ett nytt försök igen, hoppas på att jag får upp nytt sug på att blogga lite mera än tidigare .. Ser att många klickat in då och då fast att jag varit borta par månader från bloggen, ja man ser att ni saknat att läsa om mit liv!
 
Det har hänt mycket sen jag skrev sist, orkar inte skriva ner allt men det ni missat får vara tyvärr! Ni får undra istället så får ni svar från mig.
 
Det sist som hänt är att Zaga varit dålig i magsjuka och legat sen i fredags, men nu är hon frisk igen, spydde senast i söndags natt så nu får vi vara hemma dom där dygnen så man inte smittar andra. Sambon har också legat i det och jag har änså länge sluppit & jag hoppas på att jag ska få slippa det skitet, hemskt när man väl har det skitet!
 
Idag vaknade jag & Zaga klockan 10, skönt med sovmorgon! Har varit lite oroliga nätter nu när hon varit sjuk men hoppas på att det ska rätta till sig snart. Vi åt frukost sen begav jag mig till stallet för en runda på hästryggen på min gosse, passa på innan regnet skulle komma på eftermiddagen.
 
Väl hemma från stallet så blev det att ta ett städryck här hemma samt slänga in tvätt.
 
Nu har vi fått ner kvällsmat och ska nu bara slöa med godisskålen och hålla kväll!
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0