Ett jävla blåsande

Inatt har man inte fått mycket sömn pga det jävla blåsandet, men man viste redan om att det skulle bli storm inatt och idag, så men var iaf infomerad om det, så inget nytt.
 
Vi vaknade halv 7, Zaga fick mat sen somnade vi om tills halv tio. Skönt att kunna somna om och sova vidare. Vi hoppade över familjenshus idag, istället blir det lite hemma mys om inget annat dyker upp!
 
Zaga har fått i sig frukost och jag ska få i mig lite frukost nu, sen blir det stallet så fort det lugnat ner sig ute, så man kan släppa ut hästarna, synd om dom att dom ska vara ute i detta skit vädret. Skulle avta framåt eftermiddag så blir att köra dit så fort det lugnat sig.
 
Jaha annars har jag inte så mycket mera berätta för er.
 
Ni får ha en bra dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0