Väntar besök

Inatt var det en mindre bra natt, Zaga vaknade täppt i näsan och tog sin tid att lägga om, skrek och hade sig, aldrig roligt när dom är halv krassliga, usch. Låt alla dessa förbaskade tänder komma nu, så man slipper detta! Eller Zaga mest iaf! Jag överlever med mindre sömn men så hon slipper ha ont och jobbigt att sova :/ Har varit två bra nätter och så kommer nu detta också, typiskt!
 
Vi var uppe 9 idag, sovmorgon är aldrig fel när man varit vaken två timmar på natten! usch ja.
 
Vi åt frukost och gjorde oss i ordning, sen satte jag igång med städningen här hemma, hinner inte med det dom närmaste dagarna eftersom man har fullt upp sen, ska nämligen jobba både fredag & lördag.
 
Städningen är snart klar och Zaga vilar nu, klockan två väntar vi besök från pappas syster med sambo, trevligt! :)
Ett tag sen man träffade dom, så bara roligt.
 
Efter att dom varit här så blir det stallet ikväll för min del, ska ta en runda på hästryggen, mysigt. Dock är det väldigt disigt väder idag, man kunde hoppats på lite sol i eftermiddag, men det ser mörkt ut tyvärr! Solen piggar upp en väldigt mycket!
 
Har även satt igång en maskin tvätt och den är väl snart färdig också skulle jag tro så man kan hänga upp det innan man får besök.
 
Så ser min dag ut! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0