Torsdag

Idag var vi uppe åtta, vaknade halv åtta men vi låg kvar och hade lite mys morgon innan vi klev upp :)

Började dagen med att Zaga bara skrek så fort vi kom upp, ovanligt när det gäller henne, gav Alvedon sen var det bra efter 10 minuter, garanterat tänderna som gör ont.

Efter vi ätit frukost begav vi oss till Brunos verkstad så han fick kolla vad som var fel med min bil, en varnings lampa lös, något med bromssystemet iaf, men han släkte lampan så får jag se vad dom säger efter besiktningen .. Jag hoppas på inget allvarligt iaf!

Efter det blev det att åka till Klippan för att tvätta bilen, på tiden eftersom vi har grusväg så blir den fort skitig! :( trist.
Men nu är den ren och fin igen.. Varar nog inte länge:/

Öppna förskolan är stängt idag, annars skulle vi åkt ner där men får bli på måndag nästa gång istället!

Idag har vi inget planerat mera än att jag ska besiktiga bilen tjugo i fyra! Hoppas på att den går igenom ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0