Sovit hela natten

Inatt har vi sovit bra allihopa. Zaga vaknade till en gång runt 11 då hon tappat nappen sen har hon sovit gott tills halv nio idag, det tackar man för! Underbart att få sova en hel natt utan att bli störd, dock har förkylning kommit på henne, så snart blir hon väl täppt och oroliga nätter kommer igen, jag hoppas på att det kan försvinna fortare än det ska behöva komma.
 
Fredag idag, sambon åkte nyss iväg till lysekil, skulle iväg med sin pappa till hans syster för att hämta ett släp så skulle dom stanna över tills imorgon, så jag & Zaga är ensama hemma tills imorgon någongång. Får vi se vad vi hittar på för något.
 
Hade tänkt rida en sväng idag iaf, sen tar jag dagen som den kommer, vi har ätit frukost och är mätta och belåtna, så snart hade jag tänkt ta en promenad, solen visar sig, gäller att ta vara på den solen vi får och njuta.
 
nu på med varma kläder.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0