Sovit hela natten utan att bli störd

Inatt har man fått sova ordentligt utan att blivit väckt på hela natten, väldigt skönt kan jag säga .. Zaga har nog fått ro i kroppen efter att två tänder kommit, låt nu detta hålla i sig så man får sömn på natten! Vaknade vid 6 då sambon skulle till jobb, var tvungen att gå upp och kolla så Zaga verkligen levde, fick nämligen lite oro i kroppen eftersom hon inte gett ifrån sig något ljud på hela natten .. men hon sov gott!
 
Uppe halv åtta, så vi har fått i oss frukost och klädda och i ordning för att snart åka till Öppna förskolan som öppnar 9, kör om drygt 20 min.
 
Stannar där tills halv ett då dom stänger då, sen ska Zaga ha lunch och vila, får se vad jag gör medans hon vilar! Sen när hon vaknat blir det stallet för en tur på hästryggen, han har fått vila nu en vecka eftersom han vaccinerats. Ta en skritt runda idag så han får komma igång lite lätt nu i början.
 
Hörs senare.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0