Natt pass på jobb

Igår blev det ändrade planer, Farmor & farfar ville att Zaga skulle sova över hos dom, så lättare att vi åkte till dom när hon skulle sova där, så vi åkte dit vid sex och åt gott och kolla melodifestivalen! :)

Sen åkte jag därifrån strax innan 9, mot jobb för ett 10 timmars pass, ganska slitigt med långt pass när man inte är inne och jobbar så mycket! Men det gick, goa pengar när man får kval i övertid;) pengar kan man inte ha för mycket!

Väl hemma blev det att äta frukost sen la jag mig åtta, sov till halv tolv, klar vaken och pigg, det var inte mycket sömn man behövde! ;)

Nu slöar man i soffan, slö söndag idag.. Segt men kan vara skönt ändå!

Har inget planerat idag, får bli en lugn dag/kväll..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0