Missade tiden

Ah har tagit fel på dagarna, hade för mig att jag skulle besiktiga bilen idag, kommer dit och klickar in mitt bilnummer, så står det att jag hade ingen tid idag.. Jävla skit tänkte jag!

Ringer dom och hör om dom hade tid idag, men det hade dom så klart inte! Men fick tid imorgon bitti 07.20. Jag som tänkte att jag kunde haft sovmorgon eftersom jag ska jobba kvällen, men det blir det inte! Så jävla irriterad! Men men ..

Tvungen att besiktiga imorgon annars hade bilen varit avställd.. Spännande att inte kunna köra på hela helgen, eftersom jag ska jobba fredag lördag var jag tvungen att ta den tiden imorgon, annars hade dom en tid på måndag till mig..

Snart börja på maten, blir torsk i ugnen med potatis idag.. Sambon jobbar än, skulle komma hem senare och sen jobba inatt igen.. Spännande ju! Så jag och Zaga får ha mys ikväll.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0