Lördag

Idag var vi uppe tidigt. Strax efter åtta vaknade Zaga, så bara att kliva upp. Vi gjorde oss i ordning sen åkte vi till oj för att vecko handla, och massa gott till ikväll.. När man handlat och nästan är hemma och kommer på att jag glömt köpa sås, fan tänkte jag! Bara att köra tillbaka och in och handla igen, typiskt!

Väl hemma blev det att packa upp allt och sen ta ett städröj, eftersom svärföräldrarna kommer hit ikväll på mat och vi ska se melodifestivalen, men tyvärr hinner jag inte se hela, börjar nämligen jobba kvart över nio.. Ska jobba inatt.. Får hoppas på en lugn natt, jag är nämligen en trött mamma för tillfället! Många dåliga nätter har varit med en förkyld Zaga och två tänder kommit! Usch ja!

Jag och Zaga har nyss ätit lunch, om ett tag ska vi vila, jag passar på och försöker sova så jag orkar med att jobba inatt!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0