Godmorgon allihopa

Idag var vi uppe halv nio, sovit gott även inatt, riktogt skönt!
Har hunnit med att göra oss i ordning och ätit frukost, snart ska vi klä oss varmt och gå möta svärmor för att åka pulka med Zaga, ska gå ner till byn och tillbaka. Kommer vara roligt för Zaga, dom andra gångerna har hon älskat att åka pulka, ville inte av från pulkan nu sist när vi åkt, så hon kommer ha stort leende på läpparna min fina dotter. Allt för henne!
 
Idag kommer även Johan hem, vet inte när exakt, men dom skulle köra hemåt idag iaf. Så kommer väl antagligen ikväll skulle jag tro.
 
Sen ikväll blir det att äta gott och spela spel hemma hos Emma & Alex, alltid lika roligt att umgås med dom.
Så ser min dag ut i stora drag. Dyker det upp något speciellt så klart uppdaterar jag om det :) så ni inte missar något.
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0