Fredag

Idag har vi haft en slö dag, Sambon har varit ledig idag också.. Skönt! Uppe halv nio, åt frukost sen mot klippan för att sola. Sen hemåt och bara slöa i soffan och mys med Zaga, sen när Zaga vilade så passade jag också på att vila med henne :) mys.

Halv tre så körde vi till svärföräldrarna, veterinären Kattis skulle komma och vaccinera hästarna och skulle även undersöka Hugos tänder, såg Mycket fina ut för hans ålder, glad blir man när man hör sådant:) han bli nämligen 24 i april min gamle gosse!

Hemma strax efter fem, har hunnit med att laga mat, blev hemma lagade köttbullar och potatis, så vi har nyss ätit. Ska slänga mig i duschen snart, sen blir det farmen, spännande vem som åker ut ikväll ..

Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0