Fredag

Då har vi ju fredag idag, får ha något lite gott att äta ikväll, blir att göra taco gratäng till middag ikväll. Sambon är på gång hem nu, så blir att börja på maten sen runt fem då vi brukar äta runt 6 för Zagas skull .. :)

Jobb ringde innan och undra om jag kunde jobba imorgon natt, så jag sa ja, sambon är hemma hela helgen så passar på när jag tycker det är roligt att jobba natten .. Börjar 21.15 tills 07.15. Goa extra pengar om inget annat. :)

Annars har vi inget speciellt planerat denna helgen.. Tar det som det kommer .

Har nyss varit och handlat lite som behövdes till maten ikväll .. Alltid något som fattas! Fast idag var det mycket. Typiskt!

Så ikväll blir det fredagsmys! Gladiatorerna, farmen och äta gott! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0