Flitig söndag

Jaha idag var vi uppe strax efter åtta, åt frukost och gjorde oss i ordning. Sen iväg till OJ för att handla, sen när man väl kom hem så tog jag ett städryck, Trixie har börjat fälla så det blir att damsuga varje dag nu ett tag framöver, brukar fälla en veckas tid, så får se hur länge det varar denna gången!
 
Sen kom sambon hem vid halv tolv, så jag la Zaga strax innan 12, sen iväg till stallet för en runda på mina fyrbenta älsklingar, mysigt nu när det är lite snö, det tråkiga är att det blir halt, men idag var det inte så farligt.
 
Kom hem strax efter 2, nu har Zaga vaknat efter att sovit i 2 1/2 timme, nog trött eftersom hon inte brukar sova så länge så ofta. Bara skönt att hon kan sova lite längre ibland!
 
Nu ska jag fundera på vad vi ska äta idag, får se vad man ska hitta på, se vad man hittar för gott i frysen, ska äta lite nu med Zaga sen blir det middag senare.
 
Lugn kväll framför oss. Har varit flitig nog idag! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0