Fått lite gjort

Jaha nu har man fått lite gjort, blev att rida en sväng på min fyrbenta gosse, en timmes lång runda idag. Mysigt! Solen tittade även fram så man njöt till max och ingen blåst alls, så idag var det kanon väder att rida i ..
 
Efter att jag ridigt så blev det att ge Zaga mat hos farmor & farfar innan vi begav oss hemåt, väl hemma tog jag ett städryck här hemma, lika bra så är det gjort, så slipper man gå och se röran, mest Zagas saker överallt och sen har man även satt igång en maskin tvätt med Zagas kläder. Hon har nytt ombyte varje dag så det går åt med kläder för henne ..
 
Nu vilar Zaga sen en timme tillbaka, hon vaknade till nyss men somnade om igen, trött flicka. Behöver sova mer än en timme nu på eftermiddagen för att orka med tills 21 ikväll ..
 
Nu hade även jag tänkt lägga mig på soffan och slöat lite nu när ändå Zaga vilar.
 
Annars ikväll har jag inte en aning om vad vi ska hitta på, blir nog fredagsmys för våran del! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0