Bus på familjenshus

Idag var jag uppe strax efter åtta, sen steg Zaga upp halv nio, då väckte jag henne för att vi skulle iväg vid 9 till familjenshus för massa bus med andra mammor & barn.
 
Nu har vi kommit hem, Zaga sloknade i bilen så bara att bära in henne så nu vilar hon och jag sköar framför datan, efter att jag kollat läget här lite så hade jag tänkt ta ett städryck här hemma. Lika bra, sambon är redan hemma, börja tidigt imorse och sluta strax efter 9 imorse, så kort dag för honoms del idag!
 
Idag har vi inget annat planerat, trist väder idag så inget ute väder direkt, ena stunden snöar det och sen regnar det. Hatar detta blasket, riktigt jävla tråkigt.
 
Zaga har iaf fått busa av sig antal timmar idag så det var skönt att se henne pigg igen efter att varit dålig.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0