Beslutångest till max

Ah fan om par timmar ligger jag under nålen, alltså ska man gadda sig! Har fortfarande inte bestämt mig vart jag ska ha den, har två ställen där jag vill ha den, men vilken? Kommer väl bestämma mig precis innan det är dags.
Blir säkert bra! Halv sju är det nämligen dags.
 
Hela förmiddagen har vi spenderat på familjecentralen, fika även där innan vi begav oss hemåt. Hemma strax efter ett & försökte lägga Zaga då, men icke var hon trött! Utan klockan 3 fick jag lagt henne, fattar inte att hon orkar, för mycket energi i kroppen helt enkelt, busunge!
 
Har nu tagit ett städryck här hemma, eftersom Zaga stökat ner med saker överallt. Inte så farligt denna gången som det brukar vara, skulle städat imorgon egentligen, men ska nämligen till Ullared hela dagen så då hinns det inte med, sen jobb på lördag hela dagen, så lika bra att få det undan idag så slipper jag se röran! :)
 
Nu slöar jag lite, ska snart börja på maten, sen blir det iväg vid sex för att gaddas. Spännande hur det blir när  man är klar! :) woho ..
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0