Ännu mera shopping

Imorse väckte Zaga mig halv åtta, då klappa hon mig på kinden, typ vakna mamma! ;) men vi låg kvar ett tag och njöt av att inte behöva stressa! :)
 
upp och gjorde oss i ordning och åt frukost i lugn och ro, sen begav vi oss iväg till Familia, var uttåkad här hemma så det blev en tur till familia, har inte varit där på bra tag, så kan vara mysigt att åka dit i lugn och ro. Knappt inget folk så det var skönt! Men där brukar alltid vara skönt att gå .. hittade så klart mera kläder, både till och mig Zaga.
 
Ovanligt att man shoppar, denna månaden har fått åt mycket pengar, ny bilbarnstol till Zaga, ullared och massa shopping rundor här hemma! Men har fått massa fin hem iaf! Nöjd ..
 
Nu har Zaga nyss fått lunch, så ska snart lägga henne så hon får sin vilo paus, sen när hon vaknat så åker vi hem till Anna på besök, ett tag sen vi var där, så på tiden! nu när dom nyligen kommit hem från resan! Kommer vara avis så bruna dom är! ;)
 
hörs senare.
 
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0