Vaknar upp till tråkigt höstväder

Godmorgon alla mina kära blogg läsare! Nu är vi uppe, strax efter åtta vaknade vi och det första jag hör är regnet på fönstret, usch! Men det var redan väntat. Kollar nämligen vädret varje dag och oftast så stämmer det, ibland inte. Jag tar det som det kommer, egentligen är det inte lönt att klaga eftersom man inget kan göra ändå.
 
Tänkte bara blogga och kolla facebook sen ska vi äta frukost. Det värsta är att man vaknat med en jävla huvudvärk och har tagit alvedon så jag hoppas på att det ska försvinna så man slipper det skitet, inget roligt!
 
Så idag är tanken att vi bara ska ha en hemma mys dag när det ändå är så trist ute, har varit full fart på alla andra dagar i veckan, så kan vara skönt med en hemma dag också, inga måsten utan bara mysa!
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0