Vaknar självmant tidigt

Idag vaknar man tidigt självmant, Zaga sover fortfarande men jag kan inte sova mera, tydligen fått tillräckligt med sömn för inatt, la mig vid elva så man har fått sina timmar nu. Händer inte ofta att jag vaknar tidigare än Zaga eftersom jag inte är en morgon människa. Hatar tidiga morgnar!

Nu ligger jag och drar mig ett tag innan jag ska stiga upp.

Dagen är idag att bada Zaga nu på morgonen, sen iväg till oj och handla, sen ta en promenad sen efter middag någon gång ska det bli fika besök med plast mormor (Anna) ett tag sen vi sågs så det är på tiden igen, vi saknar ju dig Anna! Både jag och Zaga.

Mycket mer än så har vi inte planerat, bra dag helt enkelt. Ska även boka klipp tid till mig också, skulle varit klippt egentligen, men inte hunnit med det. Så får hoppas på en tid nästa vecka att madde kan då.

Nej nu dags för mig att kliva ur täcket och denna dagen kan börja.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0