Sovmorgon idag

Idag fick man sovmorgon tills halv tio, riktigt skönt kan jag säga. Eftersom man ska ut på galaj ikväll så känns det ännu bättre att man fick en lång sovmorgon. Zaga vaknade vid sju, men la henne bredvid mig för vi skulle ha lite morgon mys, men dröjde inte länge förän att hon slockande igen och vaknade 09.35, underbart att min fina dotter kan sova länge ibland också! :) Hon sover dessutom mycket bättre på nätterna så jag klagar inte!
 
Har gjort oss i ordning och fått kläder på oss samt ätit frukost. Nu slöar jag framför tv/datan och gör inte allt för mycket. Kollar det vanliga, bloggar & facebook! Zaga går runder i sin gåstol och roar sig med det.
 
Ikväll blir det ut på galaj, har inte druckit ordentligt sen innan graviditeten, så då snackar vi om nästan två år sen, så ikväll blir det nog en bra fylla för första gången, men ska ta lugnt ändå så det inte slår på för bra! :) har ju smakat på en cider tidigare men inte blivit mycket mera än så när man bara sitter hemma eller vi har varit borta. Har ändå haft en dotter att ta hand om då så då har man haft det i sina tankar. Sambon ska vara hemma med Zaga så jag kan känna mig lugn. Klart hon kommer finnas i mina tankar men vet iaf att hon har det bra. :)
 
Så ikväll ska jag slappna av och bara ha roligt! :) på tiden att man får ha det.
 
Puss från mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0