Söndagsmorgon

Godmorgon allihopa. Idag var vi vakna redan vid sju, eftersom Zaga ville upp då, men sambon tog henne så jag låg kvar drygt en halv timme och morna mig innan jag gick upp.

Blåst och regnat som bara den inatt så jag har vaknat antal gånger av det, haft en dålig natt inatt, sen la man sig sent också eftersom vi kolla film.

Idag har jag planerat att rida med svärmor och Jenny. Dom hade lovat bättre väder i eftermiddag, så det får vi hoppas på. Iaf att det slutar regna. Det kan man vara utan! Annars idag ska jag nog bara ta lugnt. Ska passa på att vila när Zaga vilar middag eftersom jag är sjukt trött och en jävla huvudvärk! Suck.

Behöver ha i mig frukost men inte ett dugg sugen eller hungrig, mår skit. Suck.

Känner på mig att detta blir en jävligt dålig dag! :(

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0