Söndagkväll

Blev att vi åkte till Ikea att äta lunch och lite shopping, det vanliga med mig att jag inte behöver något men ändå kommer jag hem med massa, det slutade med en stor papp kasse och 415kr fattigare, men fick med mig finfina saker iaf, dom kommer upp på bild imorgon, har ingen ork ikväll, men det kommer! :)
 
Hemma vid fem tiden, då packade man bara ur bilen med alla sakerna sen direkt iväg till stallet för en mys runda med mina fyrbenta älsklingar, riktigt skönt väder idag, så jag njöt till max! Snart kommer nämligen kylan och det är mindre roligt, men det går ändå, men man myser på annat vis under den varma perioden av året än den kalla, eftersom jag hatar KYLA! usch.
 
Hemma vid sju igen, då blev det duschen och sen åt jag och därefter mys med Zaga sen la jag en väldigt trött Zaga vid halv nio, så nu sover hon gott. Hon har knappt sovit idag på dagen som hon brukar så hon somnade väldigt fort idag, kan tänka mig att hon sover gott inatt också. Som sagt: borta bra, hemma bäst! Jag är nog inte ensam om att känna på det sättet.
 
Nu är det tv tittande men jag hade snart tänk krypa ner under täcket, riktigt trött. Ska bli skönt att krypa ner under sitt egna täcke ikväll, den är saknad!
 
Haft en toppen helg och imorgon är det ny vecka att ta sig igenom! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0