SOLEN SKINER

Jaha var hemma strax innan sex från Väla, då blev det att packa upp och sen satte man igång att dammsuga här hemma, tror jag blivit städ beroende, städade igår och sen blev det att dammsuga även idag, ja man vill ha rent nu när Zaga kryper runt överallt!
 
Hittade massa fint på Väla, både till mig & Zaga, så jag är nöjd med dagens shoppingrunda. Väldigt roligt att träffa Emma & Anna också .. alltid lika trevligt att träffa dom!
 
Hade nu tänkt att ta en promenad så Trixie får komma ut på en kvällsrunda, fast att man gott antal timmar på Väla så orkar man med en kvällspromenad på en timme, går nämligen min vanliga runda ikväll, solen skiner och riktgt härligt väder, då får man passa på, man är väldigt glad att det inte regna iaf ..
 
Ha en bra kväll allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0