Skön vilo paus

Blev att Zaga sov 16.oo - 16.45. hon brukar sova 1 1/2 timme nu på eftermiddagen, minst iaf. Vet egentligen inte vad det är med henne efter den oroliga natten och sen sover hon knappt nu på sina vilo stunder som hon brukar, det är nog bara något för idag, får jag hoppas iaf.
 
Nu när hon vilade så passade även jag på att ta en liten vilo paus. Snart ska jag ta en dusch sen ska även Zaga ta ett bad, hon älskar att bada och det är riktigt roligt att se att hon tycker det är roligt att sitta i sin badbalja och plaska ..
 
Ikväll kommer faster Mari till skåne, så blir att träffa henne i helgen, blir imorgon är det tänkt. Eftersom dom är på väg nu och tar fyra timmar till Skåne för dom. Hon bor nämligen i lysekil nu. Flytta dit i sommras!
 
Ha en bra kväll allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0