Riktigt tråkigt höst väder idag

Ja nu har man hunnit med en del här hemma, fått undan det man skulle iaf. Har till och med varit ute en runda med Zaga på en liten promenad, vi tog bara den lilla rundan eftersom det inte är så roligt väder idag, väldigt blåsigt och små kyligt, hösten är kommen och jag verkligen ogillar detta. Men bara att acceptera och gilla läget.
 
Zaga vilar nu sin middags lur och jag slöar framför datan och läser igenom lite bloggar och kollar facebook. Man får ju inte missa något. Har haft en liten paus från bloggandet pga jag tappa suget helt och hållet, får väl se hur länge det håller denna gången, så länge man har något att blogga om så är det roligt, finns både bra och dåliga dagar, inte bara för mig utan för alla andra också.
 
När Zaga vaknat så blir det att äta lite lunch både för henne och mig.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0