Lördag

Jaha nu var det lördag, men känner ändå ingen skillnad på vecko dagarna och helg, eftersom man inte jobbar och är ändå ledig på ett vis så känner jag ingen skillnad, man tar inte vara på ledigheten som man gjorde när man jobbade på något vis.
 
Idag var vi uppe nio, åt frukost sen badade jag Zaga och nu håller jag på att storstäda nedanvåningen och tvättar sängkläderna, behövs det också, fick ett ryck idag att det måste göras och det är ändå grått och trist väder så passar på att göra sånt så man får det gjort.
 
Dock när jag städar så tar det lite extra lång tid när man har Zaga att ta hand om samtidigt, hon roar sig själv, men när jag plockar undan så tar hon fram massa saker, så är det att ha barn. Man bara skrattar åt det fast att det är till besvär, men man kan inte låta bli! Hahha. Älskade unge. Kommer komma upp video sen så får se se bevis! ;)
 
Ska forstätta städa och fixa här hemma, sen får vi se vad vi ska hitta på resten av denna dagen, regnigt och grått ute så idag är det inneväder, Zagas förkylning är inte bättre än iheller, mindre roligt. Snörvel hela tiden.
 
Zaga ska snart vila så får jag kanske lite mera gjort om inget annat, vi får väl se :)
 
Puss från mig.
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0