Lång dag

Förlåt för dålig uppdatering, haft fullt upp sen man gick upp. Var hos frisören tio, kom därifrån vid tolv. Både färga och klippte mig. Nu är man inte hel blond längre, utan har lagt i två olika bruna nyanser, så är mörkare. Men nöjd med färgen iaf. Mera neutralt, än det blonda.

Efter besöket hos frisören så blev det hem och tömma bilen på barnvagn och babyskydd med mera. Sen iväg och hämta upp bror sen åkte vi till Ullared, hemma strax innan nio. Så det har varit många timmar shopping för min del. Har iaf fått vad man skulle och lite till! Jag handla och sambon betala, ibland har man det bra! Väl hemma blev det att mysa med Zaga och sen packa upp sakerna.

Nu är jag helt slut i kropp och huvud och ska snart krypa ner under täcket och hoppas på en bra natt med sömn.

Godnatt allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0