KVÄLL

Ja det blev att jag vilade med Zaga i eftermiddag, från 15.30 - 16.45. riktigt skönt kan jag säga, men jag blev nästan segare efter att jag sovit den stunden när vi vaknade än när jag la mig, sen har man varit små seg sen dess. Men inte många timmar kvar tills jag ska mysa ner mig under täcket och hoppas på en bra natt utan att Zaga ska vakna hela tiden, men vet att hon är förkyld och att det är jobbigt med en täppt näsa, vet själv hur jobbigt det är när man är förkyla, bara för mig att hålla ut.
 
Efter att vi vaknat så blev det att åka hem till svärföräldrarna för att fika, sen efter det så blev det en promenad och nu har jag tagit en härlig dusch och ska snart natta en väldigt trött Zaga. Hon brukar sova vid nio, men blir nog tidigare idag eftersom hon är helt slut och små gnällig, lika bra att få henne i säng när hon är gnällig och trött.
 
Imorgon är det dags för mig att åka till frisören för att klippa och färga håret. Ska vara där klockan tio, så ska jag lämna Zaga hos gammelfarmor medans jag är iväg, hon hade kunnat följa med men känner att det är lugnast att jag lämnar henne, tar ju ändå ett tag att både klippa och färga. Hon har det bättre hos gammelfarmor då.
 
Nu är det dags att natta Zaga. Ha en fortsatt bra kväll allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0