HÄRLIG RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN

Uppe vid halv nio, då väckte jag Zaga så vi kunde äta frukost och göra oss i ordning, vi hade kunnat sova längre, men hade planerat in att rida nu på förmiddagen så det var bara att kliva upp och börja dagen med att ta ett ridpass på min fina gosse. Så länge jag red fick Zaga mysa med farmor & farfar.
 
Red en runda på en timme och sen när jag var klar så bjöd svärföräldrarna på middag, korv och stroganof. Riktigt gott eftersom det var länge sen man åt det.
 
Nu har vi kommit hem, Zaga trött och så fort jag la henne i sängen så dröjde det inte många minuter att hon somnade, la sig direkt till rätta och somnade, älskade Zaga.
 
Annars idag så kommer Emelie på besök, blir i eftermiddag/kväll efter att hon ridigt och fixat med sina hästar. Får se när hon dyker upp.
 
Tills dess ser det ganska lugnt ut.
 
Puss från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0