Godmorgon

Inatt har det varit lite mera sömn än igår natt, hon sov tills fyra sen var hon vaken en timme där och var jätte ledsen, så det var bara att ge henne näsdroppar och försöka lugna henne, lyckades somna henne efter drygt en timme. Sen sov vi tills strax efter nio. Skönt! :)
 
Väl uppe så blev det frukost och sen blev det ett bad för Zagas del och nu myser vi i soffan framför tv.
Hade tänkt att vara på familjecentralen på förmiddagen idag, men går inte när Zaga är så förkyld, för smittorisken på andra barn är hög när det gäller förkyllning, annars idag hade jag tänkt rida, får se hur det blir med det om vädret blir lite bättre än detta blåsandet och regnandet! Inget vidare när det ska hålla på såhär. Så jag hoppas på att vädret ska lugna sig tills i eftermiddag eller närmare kvällen så man kan ta en runda. För just nu öser det verkligen ner! usch.
 
Ska ta ett litet städryck här hemma sen blir det att tvätta också, passa på när vädret tillåter sådant, annars blir det bara massa mys med min sjuka dotter. tycker synd om henne, jävla förkylning!
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0