Förslag tack

Zaga sover fortfarande sen 1 1/2 sedan, hon brukar sova en 1/2 timme nu, oftast. Så hon måste vara trött.
Antagligen sover hon då mindre i eftermiddag, för brukar vara så att om hon sover länge vid middag så sover hon kortare på eftermiddagen eller tvärtom.
 
Funderar på vad man ska göra och äta idag, känner för något extra gott. Eftersom det är lördag och man får unna sig lite extra då. Sambon jobbar och kommer hem senare, så får se vad jag kan komma på och laga tills han kommer hem. Något smarrigt hade jag iaf tänkt mig.
 
Ska göra något lätt lunch nu sen blir det middag senare då sambon kommer hem.
 
Kvällen ser väldigt lugn ut, jag slö surfar i myskläder nerbäddad i soffan. Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så man kan hänga upp och sätta igång nästa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0