Flitig idag

Uppe halv nio, då blev det frukost sen iväg till stallet för att ta en runda på min fina gosse, blåsten som var igår hade avtagit så jag var riktigt nöjd över att slippa den hemska blåsten.

Blev en runda på en timmes tid, medan jag red var sambon och Zaga iväg och handlade mat som behövdes hem. Slipper jag tänka på det på par dagar.

Efter att jag ridigt blev det iväg till klippan för att sola en runda. Andra gången nu och jag börja få färg, toppen!

Nu har jag kommit hem och Zaga vilar en runda och idag hade jag tänkt hinna med att städa lite, samt ta en promenad. Sen i eftermiddag någon gång skulle svärmors syster komma på
fika besök. Så även idag är det full rulle.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0