Fin måndag

Idag var vi uppe strax efter åtta, sovmorgon är alltid skönt.
Gjorde oss i ordning och sen åt vi frukost och hade lite morgon mys som alltid. Efter det så satte jag upp speglarna på Zagas rum, blev finfint! :) kommer bild sen hur det blev.
 
Nu har jag nyss lagt Zaga för att vila lite, eftersom vi ska iväg till jobb sen vid lunch och hälsa på en runda. Dags för det igen nämligen. Mitt schema är alltid fullt känns det som om. Ja dagarna får man till att gå om inget annat! En dag är ingenting för mig!
 
Annars idag hade jag tänkt träffa Emma en sväng efter att jag varit på jobb, har skickat iväg ett sms till henne men inget svar än, så får hoppas hon har tid med oss lite senare. Vet att hon jobbar just nu så hon svarar när hon har tid! :)
 
Sen resten av kvällen får man se vad man hittar på, mera idag har jag inte planerat iaf. Jag tar kvällen som den kommer .. tycker man har planerat tillräckligt för denna dagen.
 
Ha en toppen dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0