Fått lite gjort även idag

Uppe strax innan åtta, Zaga har sovit som en stock även inatt. Väldigt skönt med sådana nätter. Upp och gjorde oss i ordning sen iväg till sambons jobb för att hämta Volvo kortet så jag kunde tanka bilen, sen vidare för att lämna Zaga hos gammelfarmor så jag kunde handla mat i lugn och ro. På vägen hem passade jag även på att tvätta bilen. Blev även bjuden på middag nu när jag var där så slipper man tänka på mat när sambon ändå jobbar.

Nu har vi kommit hem och packat upp alla sakerna. Har direkt inget mera planerat idag, hade tänkt rida lite senare. Tills dess blir det antagligen väldigt lugnt. Får se helt enkelt vad vi hittar på. Kanske tar oss en skön promenad! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0