Familjecentralen & BVC besök

Idag var vi uppe vid åtta, skönt att kunna sova lite längre på morgonen, eller väldigt skönt att slippa gå upp 6 på morgonen eller tidigare!
 
Upp och gjorde oss i ordning och fixade frukost sen begav vi oss iväg till familjecentralen för att träffa andra barn och mammor där, trevliga timmar har det varit. Slutade med att vi hade BVC besök.
 
Allt var bra med Zaga, nu väger hon 8080g & 57 cm lång, min fina flicka växer som bara den. Men alltid skönt att åka dit och få bekräftat att allt är bra med henne och inga konstigheter iheller!
 
Hemma strax efter tolv, då blev det mat och vila middag för Zaga så nu vilar hon och även jag ska äta lite lunch nu hade jag tänkt mig, min mage kurrar som bara den.
 
Vid halv fyra ska jag bege mig iväg till stallet, så ska Zaga vara hos farmor & farfar medans jag rider en runda på min fina gosse, helt klart följer Trixie med så får hon sin motion så hon blir nöjd!
 
nej nu dags för lite lunch, magen skriker efter mat!
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0