Börjar blogga igen

Ja nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen, eftersom jag saknar det lite samt att många saknar mina inlägg, så jag får väl göra ny start igen till er nyfikna som undrar vad som sker i mitt liv!
 
Idag gick man upp strax innan sju, pigg och vaken! Zaga sov vidare, så jag tog en dusch och åt frukost i lugn och ro, när hon väl vaknat så blev det att bada henne och göra henne i ordning, när vi väl gjort allt vi skulle så blev det att åka hem till gammelfarmor & gammelfarfar för vårat vanliga vecko besök där, är tisdagarna annars men blev att åka dit idag istället eftersom jag inte mådde helt hundra igår, men gick lika bra det.
 
Hemma vid fyra så då la jag Zaga för en eftermiddags runda och jag satte igång och tog ett städryck här hemma. Lika bra när  man har orken att ta tag i det, hade annars tänkt att göra det imorgon, så då slipper jag det iaf. Helt plötsligt har man en dag imorgon med inget planerat, får väl se vad det blir av den dagen! :)
 
Nu hade jag tänkt att byta till pjamas på Zaga sen invänta att hon vill nattas, brukar bli närmare nio tiden.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0