Besök hos svärföräldrarna

Nu har man kommit hem igen efter ett besök hos svärföräldrarna, eftersom man nu planerat in att åka till Väla vid två tiden med Emma & Anna och inte vet när vi kommer hem därifrån så blev det att vi körde ner där nu och lämnade presenten och snacka lite! :) slipper jag stressa iväg sen när jag kommer hem ikväll, har man istället en lugn kväll framför sig utan massa måsten och annat, kan vara skönt med lugna kvällar!
 
Zaga vilar nu sin middags lur och jag slöar i soffan medans hon vilar.
 
Ska möta Emma & Anna vid kvart i tre på väla, men tror nog att jag kör in tidigare och går en sväng, har ändå inget annat för mig, så kan man lika bra köra in när Zaga fått sin lunch så kan vi gå där inne ett tag innan vi ska möta dom andra.
 
Fint väder idag, änså länge, men dom hade lovat regn. så det kommer väl närmare kvällen skulle jag tro. Redan trött på det dåliga vädret och jag har hösten och det mörka tråkiga vädret framför mig! det enda mysiga med mörkret är att man kan tända massa ljus och sånt, annars så hatar jag det verkligen! usch.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0