Baby träff hos Malin

Idag var vi uppe strax efter åtta, närmare halv nio. Kollade inte klockan exakt imorse. Men runt där iaf.
Gjorde oss i ordning och sen vid halv tio begav vi oss mot Klippan för att åka hem till Malin på babyträff med andra mammor och barn. Åkte där ifrån närmare ett så blev par timmars babymys och mamma snack, trevligt!
 
Körde inom Ica kvantum för att köpa bananer till Zaga, då hittade man även en leksak till Zaga som man köpte med hem, så nu har man en nöjd Zaga ett tag kanske, brukar bli tråkig efter ett tag med en leksak så måste förnya sig och ha lite nytt i mellan åt, så kan man lägga undan något som kanske blir roligt sen igen!
 
Väl hemma så tog jag ett litet städröj, damma undan lite och fixa köket, bland annat tog disken och tog en runda med dammsugaren.
 
Nu har är jag färdig med det, funderar på om man ska sätta igång en maskin tvätt eller skita i det. Får se vad jag gör.
 
Nu ska snart Zaga ha mat, sen ska hon vila sin eftermiddags runda, jag funderar på om jag också ska passa på att krypa ner under täcket tillsammans med henne, mysigt om inget annat! små slö blev man nu efter varit iväg och sen städat.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0