Alla måsten gjorda

Ja nu är alla måsten gjorda. Plaockan undan, dammsugat samt lagat middag. Så nu är även jag mätt och belåten.
Små trött är man men ändå pigg för att jag sovit dåligt inatt.
 
Nu funderar jag på om jag också så passa på att vila en runda nu i eftermiddag med Zaga eller jag ska skita i det, det är frågan, hade varit skönt men samtidgt är jag så pass pigg att jag kommer säkert inte att kunna somna ändå, men vila hade nog ändå inte skadat för min del, efter en dålig nattsömn blir man jävligt seg under hela dagen och jag vet inte hur natten kommer bli iheller, antagligen detsamma, har nämligen en snorig och förkyld Zaga här hemma som sover till och från på natten, inatt vaknade hon två gånger och kunde inte sova .. jävligt jobbigt när man själv är väldigt trött! Jag får se om jag passar på att vila eller inte.
 
Efter att Zaga vilat blir det en skön promenad för våran del, känner att det behövs att röra på sig och gäller passa på när vädret tillåter det också .. annars ser kvällen väldigt lugn ut för våran del.
 
Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälper inte Johan dig på nätterna? ni kan göra sådant säng schema att helgerna tar han zaga på nätterna :)

2012-09-16 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0