Tisdag

Idag var vi uppe åtta . Man ska vara glad över att få sova lite längre än sex på morgonen, sovmorgon är guldvärt för mig!

Strax efter nio kom en gubbe hit och kolla vår tvättmaskin som inte fungerar som den ska, tydligen en slang som ska bytas .. Så den ska beställas och fungera bra sen!

Efter att han varit här så blev det besök hos gammelfarmor & gammelfarfar, ätit gott och sen gick vi en promenad. Solen sken så man var nöjd! :)

Sen efter det åkte vi hem till Emelie och har varit där par timmar, mys.

Väl hemma blev det ett bad för Zaga och har även klippt topparna på hennes hår, skitet så nu ser det bättre ut!

Snart lägga Zaga sen blir det lite tv tittande innan jag lägger mig.

Bra dag idag.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0