Ny vecka

Igår blev det ingen bloggning, fullt upp hela dagen, sen väl hemma hade jag ingen ork eller lust. Kan berätta lite snabbt om gårdagen idag.

Uppe sex för att göra sig i ordning för jobb, och Zaga skulle mysa med gammelfarmor för sambon hade fullt upp med att göra här hemma, bland annat ett stor röj i trädgården. Jag jobbade tills kvart i fyra då blev det att hämta Zaga, och innan jag körde hem så fikade vi där.

Väl hemma blev det att beställa pizza och bara ta det allmänt lugnt resten av kvällen!

Idag sov vi tills kvart över åtta, åt frukost och på med ridkläder och så tog vi en promenad till stallet! Blev att mysa med Hugo och sen red jag en mys runda med svärmors häst.

Väl hemma strax efter middag blev det en vilo runda för Zaga och sen i eftermiddag så har jag rensat i Zagas garderob. Hon har nyligen börjat använda 74 och jag har plockat och gjort i ordning storlek 80, så nu är det i ordning när hon väl kan använda det.

Sambon var hemma vid halv fem då började jag på maten och sen åt vi och efter maten så blev det ett bad för Zaga och jag tog en dusch. Så nu sitter vi och myser i soffan!

Trevlig kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0