Vissa saker lönar verkligen sig

Kolla mitt konto, och lönen på måndag blev verkligen väldigt bra, efter få in hop så blev lönen på 7500kr extra, det tackar man för! Underbart att få extra pengar man inte räknat med ..

Jobbat inatt och gick super bra, bara andra natten jag hoppat in extra, skulle lätt tänka mig jobba natt!

Efter att jag slutat jobba kvart över sju åkte jag och köpte nybakade frallor och så åkte man hem till gammelfarmor för frukost mys där! :) hemma strax efter tio, sen dess har jag och bara haft hemma mys, inatt lär jag sova som en stock eftersom jag inte sovit sen igår natt..

Nu ska man laga lite mat, magen kurrar!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0