Ullared

Igår blev det ingen bloggning, shopping på Ullared hela dagen och hemma sent.

Hittade dock massa fint, ovanligt man hittar mera än man ska, lyckades överfylla en vagn, tänkte först gå ut med det i bilen sen in igen, men orkade inte. Tur var det, för vi fyllade bilen ;)

Idag fick man sovmorgon tills kvart i nio, upp och tog ett städröj här hemma och sen iväg till stallet för en runda på min gosse .. Hemma strax innan fyra, la Zaga för att vila och även jag ville vila, men icke att jag lyckades somna, typiskt. Ska nämligen jobba inatt för dom ringde mig i middags och undra om jag kunde.. En styck trött Emmelie imorgon kan man räkna med! Sånt man får ta ..

Nu ta en dusch och sen laga något att äta innan det är dags för jobb ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0